09-02-2018 - Menú dels bars i cafeteries del campus universitari (contenido en catalán)

• 09-02-2018 a 09-02-2018
    Primer plat: Arròs de bacallà. Ensalada d’hummus de colors.
    Segon plat: Hamburgueses de carn emmetxada amb patata a grells. Pebres farcits de verdures amb ensalada de fruita seca.

Primer plat: Paella mixta. Formatge tendre amb rodanxes de tomàtiga. Canelons d'espinacs.
    Segon plat: Verdures de temporada saltades. Lluç a la planxa amb minestra de verdures i patates bullides. Pit de pollastre a la planxa amb patates fregides i ensalada.

Primer plat: Rotlles de cuixot amb ensalada russa. Crema de porros.
    Segon plat: Graellada de verdura amb pit de pollastre. Peix fresc a la planxa amb ensalada.
    Postres: Fruita. Iogurt. Macedònia de fruita.

Primer plat: Paella mixta. Endívies amb rocafort i nous. Consomé de quinoa.
    Segon plat: Costella de porc al forn amb mostassa i mel i puré de patata. Croquetes de peix casolanes amb ensalada. Patata amb bolets gratinats.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Coca de marbre. Natilles.

Primer plat: Ous remenats amb xampinyons. Cuinat de mongetes blanques amb copinyes.
    Segon plat: Cuixa de pollastre a la planxa amb carabassa i patata al forn. Croquetes de peix amb ensalada.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Postres casolanes.