14-03-2018 - Menú dels bars i cafeteries del campus universitari (contenido en catalán)

• 14-03-2018 a 14-03-2018
    Primer plat: Fideuada de carn. Sopa minestrone. Fideuada de verdures.
    Segon plat: Pilotes amb tomàtiga amb arròs saltat. Minestra de verdures amb ou dur.

Primer plat: Canelons de carn. Ensalada camperola. Cuinat de mongetes vermelles.
    Segon plat: Truita de seitan, pebres i ceba . Llom amb salsa de tomàtiga casolana i patates fregides/bullides. Pastís de peix amb salsa marinera.

Primer plat: Paella cega. Ensalada de llenties.
    Segon plat: Llom de porc rostit amb verdura i patata rostida. Calamar a l’andalusa amb ensalada.
    Postres: Fruita. Iogurt.Natilles.

Primer plat: Arròs de peix. Sopes mallorquines. Ensalada mixta.
    Segon plat: Garró al forn amb poma. Croquetes de peix casolanes amb ensalada. Hamburguesa vegetariana amb patates.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Pastís de músic. Mousse de xocolata.

Segon plat: Truita de seitan, pebres i ceba. Llom amb salsa de tomàtiga casolana i patates fregides/bullides. Pastís de peix amb salsa marinera.

Primer plat: Llenties. Ensalada de bacó amb vinagreta de mel.
    Segon plat: Bacallà gratinat amb allioli amb patata panadera. Pit de pollastre a la planxa amb verdures saltades.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Postres casolanes.