14-09-2017 - Menú dels bars i cafeteries del campus universitari (contenido en catalán)

• 14-09-2017 a 14-09-2017
  • DescripciónGaspar Melchor de Jovellanos
    Primer plat: Verdures i bolets saltats. Macarrons amb tonyina. Crema de llenties i verdures.
    Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb ensalada i patates fregides/bullides. Llenguado en salsa verda. Espinacs amb panses i pinyons.

Primer plat: Fideus secs amb sípia. Colflori amb beixamel vegetariana. Espàrecs amb maionesa.
    Segon plat: Escalopines de pollastre amb salsa d'ametlla i arròs. Pilotes amb salsa de porros i pastanaga. Tonyina a la planxa amb ensalada.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Pastís de formatge amb confitura. Natilles.

Primer plat: Paella mixta. Ensalada de formatge de cabra amb nous.
    Segon plat: Aletes de pollastre al forn. Bacallà a la biscaïna.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Púding.