14-11-2017 - Menú dels bars i cafeteries del campus universitari (contenido en catalán)

• 14-11-2017 a 14-11-2017
  • DescripciónGaspar Melchor de Jovellanos
    Primer plat: Crema de carabassó. Cuinat de ciurons amb bacallà. Macarrons amb tomàtiga.
    Segon plat: Tall rodó d'indiot al forn amb salsa i puré de patates. Cap-roig al forn amb xampinyons i patates al forn. Ous a la planxa amb tombet.

Malvasia - Escola d'Hoteleria
    Primer plat: Sopa de fideus. Arròs sec de verdures. Ensalada alemanya.
    Segon plat: Cassola de peix. Costellam de porc rostit. Costellam de porc rostit.
    Postres: Fruita. Copa Melba.

Primer plat: Fideuada de verdures. Endívies gratinades amb cuixot i formatge. Ensalada alemanya.
    Segon plat: Fricandó de vedella i bolets amb patates. Espinacs amb crema. Tonyina a la planxa amb bròquil i patata bullida.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Pastís de melicotó i formatge. Natilles.

Primer plat: Crema de carabassó. Cuinat de ciurons amb bacallà . Macarrons amb tomàtiga.

Primer plat: Patates a la riojana. Minestra de verdures.
    Segon plat: Filet d'anfós a la planxa amb verdures al forn. Escalopines de pollastre a la milanesa amb patata al forn.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Pastís de melicotó amb formatge.