15-09-2017 - Menú dels bars i cafeteries del campus universitari (contenido en catalán)

• 15-09-2017 a 15-09-2017
  • DescripciónGaspar Melchor de Jovellanos
    Primer plat: Paella mixta. Ensalada de pastanaga i fruita. Crema de carabassó.
    Segon plat: Sípia estofada amb patates. Llom amb pebre amb ensalada. Colflori gratinada amb beixamel.

Primer plat: Paella mixta. Pancuit. Meló amb cuixot salat.
    Segon plat: Tall rodó de porc amb mostassa amb puré de patata. Croquetes d’espinacs amb ensalada variada. Rajada amb pebres.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Coca de coco. Iogurt natural amb mel.

Primer plat: Paella mixta. Ensalada de pastanaga i fruita. Crema de carabassó.

Primer plat: Mussaca de xampinyons i formatge blau. Ensalada de mongetes blanques.
    Segon plat: Galtots amb vi amb puré de patata. Llucet fregit amb ensalada variada.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Pastís de llimona.