27-02-2017 - Menú dels bars i cafeteries del campus universitari (contenido en catalán)

• 27-02-2017 a 27-02-2017
  • DescripciónGaspar Melchor de Jovellanos
    Primer plat: Macarrons a la carbonara. Crema de xampinyons. Ensalada de pollastre.
    Segon plat: Llom amb salsa de tomàtiga casolana amb patates fregides/bullides. Llenguado a la mallorquina. Llenties saltades amb bolets i cebes.

Primer plat: Llenties. Macarrons a la bolonyesa. Pebres del piquillo farcits de bacallà i ou.
    Segon plat: Llom a la planxa amb minestra. Fricandó de vedella i bolets amb arròs. Llenguado a la meunière amb ensalada variada.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Púding. Pastís de llimona. Mousse de xocolata.

Primer plat: Ciurons cuinats. Ensalada de formatge fresc amb confitura de codony.
    Segon plat: Guàtleres a la planxa amb ensalada i patates. Rajada amb pebres vermells.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Coca amb poma i ametlla.