18-04-2018 - Menú dels bars i cafeteries del campus universitari (contenido en catalán)

• 18-04-2018 a 18-04-2018
    Primer plat: Fideuada de carn. Fideuada de verdures. Sopa de ceba.
    Segon plat: Pilotes amb tomàtiga amb arròs saltat. Minestra de verdures amb ou dur.

Primer plat: Canelons de carn. Tallarines saltades amb verdures. Arròs de peix.
    Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb patates bullides. Bacallà gratinat amb allioli. Minestra de verdures saltades amb tofu.

Primer plat: Fideuada de verdures. Crema de pastanaga.
    Segon plat: Albergínies farcides de carn patata bullida. Bacallà a la mallorquina amb patata bullida.
    Postres: Fruita. Iogurt.Arròs amb llet.

Primer plat: Escudella fresca. Arròs a la milanesa. Ensalada amb formatge de cabra i mel.
    Segon plat: Conill al forn amb poma, ceba i panses. Ous al plat amb espàrecs. Mussola a la planxa amb moniato i bròquil.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Coca amb melicotó. Flam.

Primer plat: Canelons de carn. Tallarines saltades amb verdures. Arròs de peix.