18-05-2018 - Menú dels bars i cafeteries del campus universitari (contenido en catalán)

• 18-05-2018 a 18-05-2018
    Primer plat: Arròs brut. Arròs de verdures. Milfulls de carabassó i albergínia.
    Segon plat: Pastís de pollastre amb patata a grells. Truita guisada de pebres vermells i verds.

Primer plat: Espinacs amb beixamel. Paella amb carn. Ensalada de tonyina.
    Segon plat: Llenguado al forn amb verdures i patates. Croquetes de cuixot amb ensalada. Pastís de verdures del temps amb salsa de tomàtiga.

Primer plat: Trempó amb mongetes, ou i tonyina. Crema de pastanaga.
    Segon plat: Blanqueta de vedella amb arròs. Carabassons farcits de peix amb patata bullida.

Primer plat: Paella mixta. Pancuit. Entremesos.
    Segon plat: Estofat d'indiot. Ous gratinats amb espinacs. Filet de gallineta al forn amb patata i tomàtiga.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Pastís de plàtan amb xocolata. Iogurt natural amb mel.

Primer plat: Espinacs amb beixamel. Paella amb carn. Ensalada de tonyina.