19-04-2018 - Menú dels bars i cafeteries del campus universitari (contenido en catalán)

• 19-04-2018 a 19-04-2018
    Primer plat: Wok de pollastre amb tallarines. Cuinat de ciurons.
    Segon plat: Rostit humit amb patata rostida. Fajitas gregues de verdures amb ensalada de canonges i ruca.

Primer plat: Mongetes vermelles a l’estil mexicà. Estofat de vedella amb patates bullides. Ensalada amb fruites.
    Segon plat: Garró en la salsa amb patates al forn. Salmó a la planxa amb patates bullides i ensalada. Hamburgueses de verdures.

Primer plat: Mongetes tendres saltades amb cuixot. Ensalada de ciurons.
    Segon plat: Truita paisana amb ensalada. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.
    Postres: Fruita. Iogurt. Púding de poma.

Primer plat: Pasta amb tonyina. Colflori ofegada. Ciurons trempats amb tomàtiga, all i julivert.
    Segon plat: Pebres farcits amb formatge i nous. Vedella amb ceba i arròs. Calamarins a la planxa amb ensalada.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Pastís de llimona. Pannacotta.

Primer plat: Mongetes vermelles a l'estil mexicà. Estofat de vedella amb patates bullides. Ensalada amb fruites.