19-06-2017 - Menú dels bars i cafeteries del campus universitari (contenido en catalán)

• 19-06-2017 a 19-06-2017
  • DescripciónGaspar Melchor de Jovellanos
    Primer plat: Espaguetis a la puttanesca. Ensalada de mongetes blanques amb tonyina. Crema de llegums.
    Segon plat: Pollastre al forn amb patates al forn. Llenguado a la mallorquina. Croquetes d'espinacs amb ensalada.

Primer plat: Fava parada. Arròs a la cubana. Ensalada de quinoa.
    Segon plat: Costella de porc a la planxa amb verdures. Nius d'anfós al forn amb patata laminada i tomàtiga. Blanqueta d’indiot amb curri amb puré de patata.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Púding. Coca amb fruita seca. Pannacotta.

Primer plat: Rotlles de cuixot i formatge San Millán. Crema de verdures.
    Segon plat: Pollastre al forn amb patates. Mussola a la planxa amb patates bullides i pèsols.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Coca de xocolata.