L'artista Manuel Coronado restaura les seves escultures a la UIB

Les escultures Mallorca, Menorca i Eivissa varen ser adquirides per la Universitat l’any 1989

El pintor i escultor Manuel Coronado ha realitzat la restauració de tres escultures seves, Mallorca, Menorca i Eivissa, adquirides per la Universitat l’any 1989 i que actualment estan a l’exterior de Son Lledó.

Les obres s’havien deteriorat per motius climàtics. La intervenció de l’autor ha estat totalment gratuïta i ha suposat la restauració de les parts afectades i la reinterpretació de l’obra inicial.

Mallorca, Menorca i Eivissa són un conjunt de tres peces escultòriques de ferro que representen una al·legoria del que ha estat el turisme a les Illes Balears. L’artista ha manifestat la intenció de completar el conjunt amb la incorporació futura de dues peces més en representació de Formentera i Cabrera.

Data de publicació: Thu Dec 11 14:45:00 CET 2014