La UIB concedeix els primers premis de recerca Montserrat Casas

Maria Isabel Montserrat i Ricardo Martínez guanyen respectivament les dues modalitats del premi

Els jurats dels premis a la recerca Montserrat Casas han acordat els guanyadors de la primera edició dels premis per a les dues modalitats en què s’atorga.

En la modalitat d’Arts i Humanitats i de Ciències Socials i Jurídiques la guanyadora ha estat:

• Maria Isabel Montserrat Sánchez-Escribano
  • FINALISTA:  José Antonio Martínez Morcillo

En la modalitat de Ciències Experimentals i de la Salut, i d’Enginyeria i Arquitectura el guanyador ha estat:

• Ricardo Martínez García
  • FINALISTA: María Satué Sahún

Els jurats volen fer constar l’elevada qualitat de tots els treballs presentats, i feliciten els guanyadors i finalistes en cada una de les modalitats.

Els premis de recerca Montserrat Casas, en honor de l’exrectora de la UIB, tenen l’objectiu de reconèixer la dedicació a la recerca dels doctorands vinculats a la Universitat de les Illes Balears, i estimular la producció científica i la transferència del coneixement generat.

La dotació dels guardons és de 4.000 euros per a cada modalitat, i es premien els millors resultats de recerca originals que hagin estat generats en el marc d’una tesi doctoral.

Els premis els convoca el Vicerectorat d’Investigació i Postgrau. El lliurament tindrà lloc en un acte públic en què els guardonats podran fer una breu presentació dels seus treballs.

Documents relacionats

Data de publicació: Wed Apr 23 07:00:00 CEST 2014