Arriben les 5.000 'Beques Santander de Pràctiques en PIME' per a universitaris

S'ha obert el termini d'inscripció per a universitaris a la quarta edició del programa Beques Santander de Pràctiques en PIME', després de l'èxit de les tres primeres. El termini acaba el proper 31 de gener, tant per a empreses com per a estudiants.

El programa, finançat pel Banc Santander a través de la Divisió Global Santander Universitats, va néixer el 2011 gràcies a l'acord assolit entre el Banc Santander, la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE) i la Confederació Espanyola de la Petita i Mitjana Empresa (CEPIME).

17.500 beques fins al 2015

En aquesta quarta edició, 5.000 universitaris de tot Espanya podran fer pràctiques professionals remunerades en PIME al llarg de 2015. Quan acabi aquest curs, 17.500 estudiants s'hauran beneficiat d'aquestes beques.

Amb aquesta convocatòria, el Banc Santander, a través de Santander Universitats, haurà aportat més de 31 milions d'euros a aquest programa, que gestionen directament les universitats.

Cada beca té una aportació de 1.800 euros i una durada de tres mesos. L'objectiu és complementar la formació dels estudiants, apropar-los a l'àmbit professional i afavorir el seu contacte amb empreses que podrien facilitar la seva inserció en el mercat laboral. Les PIME, per la seva banda, podran incorporar el millor talent.

Més de 200.000 sol·licituds

En les tres convocatòries anteriors, prop de 205.000 estudiants varen demanar aquesta beca i més de 24.000 petites i mitjanes empreses varen participar en el programa. A més, en l'última edició, més d'un 44 per cent dels becaris varen prolongar la seva estada a l'empresa, bé ampliant la beca a càrrec de la mateixa PIME, o bé incorporant l'estudiant a la plantilla.

Per participar-hi, els universitaris s'han d'adreçar als centres d'orientació i informació per a l'ocupació de les seves universitats, que s'encarreguen d'assignar les pràctiques d'acord amb criteris de transparència i mèrit, idiomes i valoració de la candidatura per part de l'empresa en entrevista personal. Podeu trobar les bases, condicions i inscripció al programa en aquest enllaç: <www.becas-santander.com>

El Banc Santander promou aquestes iniciatives a través de la Divisió Global Santander Universitats, que manté acords de col·laboració amb més de 1.100 universitats i centres d'investigació de tot el món i ha destinat més de 1.000 milions d'euros a diverses iniciatives i projectes universitaris els últims 17 anys.

Per sol.licitar la beca Santander-CRUE-CEPYME a la UIB:

Data de publicació: Fri Nov 14 14:56:00 CET 2014

« Torna enrere   -  Arxiu de notícies