Sortides professionals per als economistes. Xerrada a càrrec del Col·legi d'Economistes de les Illes Balears

Durant l’acte es presentaran també els premis CEIB al talent universitari UIB-Economia i Empresa

Dia: divendres, 31 d’octubre de 2014
Hora: 12 hores
Lloc: Edifici Gaspar Melchor de Jovellanos, campus universitari

El Col·legi d’Economistes de les Illes Balears i la Facultat d’Economia i Empresa de la UIB organitzen una xerrada informativa sobre la professió d’economista i les sortides professionals. Els participants explicaran com es desenvolupa la seva activitat professional als diferents àmbits i sectors de l’economia.

Programa:

• 12 h. Presentació dels Premis CEIB al Talent Universitari UIB - Economia i Empresa, a càrrec de la doctora Margalida Payeras, vicerectora d'Alumnes, Titulats i Ocupabilitat; el doctor Andreu Sansó, degà de la Facultat d'Economia i Empresa; el senyor Alejandro Sáenz de San Pedro García, vicedegà del Col·legi d'Economistes de les Illes Balears; i el senyor Josep A. Cifre, President de Colonya, Caixa de Pollença.
  • 12.15 h. Xerrada “Sortides professionals de l'economista”. La coordina el doctor Antoni Alcover, professor d’Economia Aplicada de la UIB i membre de la Junta de Govern del Col·legi d'Economistes de les Illes Balears. La presentació anirà a càrrec del doctor Andreu Sansó. La modera el senyor Alejandro Sáenz de San Pedro García, director d’ASIMA (Associació d'Industrials de Mallorca).

Participants:

• Catalina Barceló Horrach. Economista, assessora de plans d’empresa
  • Salvador Beltrán Alabern. Economista, assessor financer
  • Juan José Elías Pérez. Economista, director financer
  • Mariano Escoriza. Economista, mediaciói administració concursal
  • Marina Martín-Ballestero. Economista, experta en comunicació i màrqueting i en 2.0
  • Maria Josep Massip Llabrés. Economista, auditora financera
  • Miquel Quetglas Oliver. Economista, funcionari de l’Administració pública
  • Francesc Soler Pizà. Economista, assessor fiscal
  • Vicenç Tur Tur. Economista, empresari innovador
  • Eduard Vilanova Bennàsar. Economista, consultor d’empresa.

Data de l'esdeveniment: 31/10/2014

Data de publicació: Tue Oct 28 12:44:00 CET 2014