Els experts internacionals debaten a la UIB sobre els avenços en l'estudi del dolor crònic i la fibromiàlgia

El III Simpòsium Internacional per a l'Estudi del Dolor Crònic i la Fibromiàlgia l’ha organitzat el grup de recerca en Neurodinàmica i Psicologia Clínica

Dia: dijous, 12 de juliol de 2012
Hora: 9 hores
Lloc: sala d’actes de l’edifici Gaspar M. de Jovellanos,
campus universitari, Palma

El grup de Neurodinàmica i Psicologia Clínica, de l'Institut Universitari d'Investigació en Ciències de la Salut (IUNICS, UIB-CAIB), organitza la tercera edició del Simpòsium Internacional per a l'Estudi del Dolor Crònic i la Fibromiàlgia (FIBROSYMPOSIUM 2012), que tindrà lloc al campus de la UIB els dies 12 i 13 de juliol de 2012.

El congrés ha estat organitzat pel grup de recerca en Neurodinàmica i Psicologia Clínica de la Universitat de les Illes Balears. Al llarg dels dos dies que durarà el congrés es difondran els darrers treballs desenvolupats per grups de recerca multidisciplinaris i professionals nacionals i internacionals en l'àmbit medicosanitari sobre la fibromiàlgia i el dolor crònic.

L'acte d'inauguració comptarà amb les intervencions del doctor Pedro Montoya, catedràtic de Psicobiologia de la UIB i investigador principal de la Unitat d'Investigació i Diagnòstic Neuropsicològic del Dolor Crònic (UNIDOC) de la UIB, i el doctor Fèlix Grases, director del IUNICS (UIB-CAIB).

Documents relacionats

Data de l'esdeveniment: 12/07/2012