Ajuts, contractes i mobilitat

No existe la versión en el idioma seleccionado

Fletxa abaix Convocatòries del Govern de les Illes Balears

  1. Convocatòria Pendent d'oberturaAjudes de formació de professorat universitari (FPU-CAIB)

    CONVOCATÒRIA: 2025 - S'obrirà dia 27 de gener de 2025
    Organismes convocants:
    1. OBJECTE

    Resolució del conseller d’Educació i Universitats per la qual es convoquen 8 ajudes de formació de professorat universitari (FPU 2025) per a àrees amb dèficit estructural de personal acreditat, així com les corresponents subvencions per a taxes acadèmiques.

    Les àrees amb dèficit estructural de personal acreditat a la Universitat de les Illes Balears, objecte d'aquesta convocatòria, són les següents:
    - Medicina.
    - Infermeria.
    - Ciències Matemàtiques i Informàtica.
    - Enginyeria Industrial i de la Construcció.
    - Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació.
    - Dret Públic.
    - Dret Privat.
    - Filologia Espanyola, Moderna i Clàssica, en l'orientació d'Estudis Anglesos.

    La distribució de les ajudes és la següent:
    -Modalitat A: dues ajudes per incorporar contractes predoctorals FPU al Departament de Medicina.
    -Modalitat B: dues ajudes per incorporar contractes predoctorals FPU al Departament d'Infermeria i Fisioteràpia, en l'àrea de coneixement d'Infermeria.
    -Modalitat C: quatre ajudes per incorporar contractes predoctorals FPU als Departaments Ciències Matemàtiques i Informàtica; o al d'Enginyeria Industrial i de la Construcció; o al de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació; o al de Dret Públic; o al de Dret Privat; o al de Filologia Espanyola, Moderna i Clàssica, en l'orientació d'Estudis Anglesos.

    Temàtica: La temàtica dels projectes de tesi doctoral presentats a l'empara d'aquesta convocatòria els podeu consultar al punt 1.5 de la convocatòria.

    Direcció dels treballs: podeu consultar aquesta informació al punt 5 de la convocatòria.

    Projecte marc: el projecte de tesi ha d’estar emmarcat dins un projecte de recerca de les categories establertes al punt 5.5), i complir amb els punts 5.6), 5.7), 5.8) i 5.9).

    Requisits de les persones candidates: podeu consultar els requisits al punt 8 de la convocatòria.

    2. DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR

    Les persones candidates han de presentar la documentació del punt 10 de la convocatòria de la següent forma:

    Documentació per part de la persona candidata.
    Pel que fa referència al punt 10.1.b) us heu d'adreçar als serveis administratius de la Facultat o Escola en què s'han cursat els estudis.
    Pel que fa referència al punt 10.1.c) heu de sol·licitar el certificat mitjançant UIBdigital si teniu usuari. En cas contrari podeu fer la petició a l’adreça electrònica postgrau@uib.cat.

    Documentació per part de la persona que dirigeix la tesi.
    Pel que fa referència al punt 10.1.f) es pot sol·licitar expedició electrònica del full de serveis al Servei de Recursos Humans a través del formulari electrònic que es troba en el Catàleg de procediments.
    Pel que fa referència al punt 10.1.g) per a obtenir el document acreditatiu de concessió de projecte marc, si aquest és de la UIB heu de generar un certificat a través del Portal del Personal Investigador (PPI). Un cop generat el certificat, el podeu enviar a forhu.rrhh@uib.cat per tal de completar aquesta documentació amb la Resolució de concessió del projecte i un document acreditatiu dels membres que en formen part. En cas que el projecte marc no sigui de la UIB, heu de presentar un certificat emès per l’entitat beneficiària al qual haureu d’adjuntar la Resolució de concessió del projecte i un document acreditatiu dels membres que en formen part.

    Pel que fa a la documentació del punt 10.2 de la convocatòria, aquesta la presentarà la UIB.

    3. TERMINI I FORMA DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

    Termini: el representant legal de la UIB serà la persona responsable de presentar les sol·licituds i el termini per fer-ho és del 27 de gener al 26 de febrer de 2025.

    Heu d’enviar TOTA la documentació requerida a la convocatòria juntament amb l’Annex Formulari de sol·licitud (en format ZIP o amb un enllaç al nigul) com a MÀXIM el dia 14 de febrer de 2025 al correu electrònic forhu.rrhh@uib.cat i que és la següent:

    I. IMPRÈS DE SOL·LICITUD, signat per la persona que dirigeix la tesi, pel candidat i pel responsable de l'entitat.
    II. DOCUMENTACIÓ DE LA PERSONA CANDIDATA
    -Còpia del NIE, en cas de candidats estrangers.
    -Certificat electrònic de dades acadèmiques personal de llicenciatura, enginyeria, arquitectura o grau amb les qualificacions.
    -Certificat electrònic de dades acadèmiques de màster, DEA o suficiència investigadora amb les qualificacions.
    -Currículum normalitzat.
    -Historial del grup de recerca.
    -Document acreditatiu de la vinculació amb l'entitat del director de la tesi.
    -Document acreditatiu de la concessió del projecte marc.
    -Descripció del projecte de tesi doctoral (màxim 300 paraules).
    -Memòria (objectius, metodologia i planificació general).
    -Certificat d'empadronament.
    -Declaració responsable del gaudi d'ajuts de característiques similars.
    -Còpia de la matrícula o de l'admissió en un programa oficial de doctorat.
    III. ANNEX FORMULARI DE SOL·LICITUD
    IV. UNA ALTRA DOCUMENTACIÓ A APORTAR

    Més enllà de la informació inclosa en aquesta nota informativa, és molt recomanable que les persones interessades facin una lectura atenta de la Resolució.

    En cas de dubtes, consulteu la Resolució o adreceu-vos a l’Oficina de Gestió del Programa de Foment i Recursos Humans per a la Recerca: forhu.rrhh@uib.cat, telèfon 971172765.

    Per a dubtes i consultes puntuals podeu adreçar-vos a la Direcció General d’Universitats i Ensenyaments Artístics, telèfon 971177766.

    Totes les denominacions que apareguin en gènere masculí, s’han d’entendre referides indistintament al gènere masculí o femení, segons el sexe del titular de qui es tracti.

    4. DOCUMENTS
    Documents i enllaços
    Documents i enllaçosIcona DOCIcona DOCXIcona PDFIcona HTML
    Resolució (Nou Exclamació)    Icona Vist  
    Convocatòria BOIB (Nou Exclamació)    Icona Vist  
    Imprès de Sol·licitud (Nou Exclamació) Icona Vist    
    Memòria Projecte Tesi (Nou Exclamació) Icona Vist    
    Historial del Grup (Nou Exclamació) Icona Vist    
    Declaració Responsable persona candidata (Nou Exclamació) Icona Vist    
    Annex Formulari Sol·licitud (Nou Exclamació)   Icona Vist   
    Codis Unesco (Nou Exclamació)    Icona Vist  
    Web Convocatòria     Icona Vist

    finançament fpu 2025

    CONVOCATÒRIES ANTERIORS

    Torna