Educación y ciudadanía (EIC)

Participación en congresos

  • Immaculada Sureda-Garcia; Francesca Salvà-Mut; Rubén Comas-Forgas; Jaume Sureda-Negre; Maria Tugores-Ques; Patricia Olmos-Rueda.. , "A questionnaire to identify the characteristics and school engagement of students enrolled in secondary VET". "II Congresso Internacional Envolvimento dos Alunos na Escola: Perspetivas da Psicologia e Educação", Lisboa, Portugal, 2016. Presentación de comunicación.
  • Mas Torelló, Òscar; Olmos Rueda, Patricia; Salvà Mut, Francesca; Comas Forgas, Rubén. , "ITINERARIOS DE ÉXITO Y FRACASO EN FP". "XVII CONGRESO INTERNACIONAL DE GALICIA E NORTE DE PORTUGAL DE FORMACIÓN PARA O TRABALLO", SANTIAGO COMPOSTELA, España, 2016. Presentación de comunicación.
  • Rubén Comas-Forgas; Francesca Salvà-Mut; Jaume Sureda-Negre. , "Drop-out and persistence itineraries amongst VET students: An empirical approach". "Vocational Education & Training Emerging Issues VOICES FROM RESEARCH V International Conference & Research Workshop", ESTOCOLMO, Suecia, 2016. Presentación de comunicación.
  • J. Sureda-Negre; R. Comas-Forgas; P. Mayrata-Pou; A. Calvo-Sastre. , "MEASURES TO IMPROVE PRE-SERVICE TEACHER TRAINING: THE OPINION OF ACADEMIC STAFF". "EDULEARN 2016", BARCELONA, España, 2016. Presentación de comunicación.
  • R. Comas-Forgas; M. Morey-Lopez; B. Mut-Amengual; X. Motilla-Salas. , "SEVERITY OF SOME FORMS OF ACADEMIC INTEGRITY: OPINIONS OF FUTURE SECONDARY EDUCATION TEACHERS". "EDULEARN 2016", BARCELONA, España, 2016. Datos de publicación: EDULEARN16 Proceedings. Presentación de comunicación.
  • Sureda-García; Salvà-Mut; Morey-López; Mut-Amengual; Cerdà-Navarro; Mas-Torelló. , "The Importance of Emotional Engagement of Students Enrolled in Intermediate VET.". "European Conference on Educational Research 2016 (ECER)", Dublin, Irlanda, 2016. Datos de publicación: http://www.eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/21/contribution/37582/. Presentación de comunicación.